Broadway

Au fost lucruri pe care mi le-am dorit din tot sufletul dar, n-au fost să fie.

Au fost dezamăgiri şi multe, foarte multe trădări. Aşa a fost să fie.

Dar au fost situaţii, locuri şi oameni ce păreau doar vise. Şi totuşi, au devenit realitate.

Mulţumesc, Doamne!

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

2 Responses to “Broadway”

  1. Smilla Says:

    Yay! Enjoy! Am vazut si pozele si nu pot sa spun decat… Alina, iti dai seama ca esti in filme!?!! Totul mi se pare rupt din filme, si zgarie-norii si baseballul si central parkul si reclamele. Ce frumos 🙂 pup :*

  2. aliinaz Says:

    Da, am o continuă senzaţie de film.
    I do enjoy everything !!!
    Dar, ca să revin la realitate, azi am început cursul. Îmi place, deşi acu am şi teme :).
    Nu rămân însă în urmă nici cu vizitatu’!
    Văd că nici tu de altfel :).

Leave a comment