Caru’ cu bere

Sunt ceva ani de când nu mi-am mai serbat ziua. Mereu prinsă cu alte treburi, trecea pur și simplu. Noroc cu minunatul obicei pe care îl avem la școală de a sărbători alături de colegi (și elevi) că altfel probabil uitam de tot. 🙂

Zona mea preferată în București este Centrul Vechi. Treceam uneori și pe lângă Carul cu Bere fără însă a intra. Până într-o zi, prin iarnă, când la inițiativa Mihaelei am mers acolo. Și a fost dragoste la prima vedere . 🙂

Căutam de mult un loc în care să simt atmosfera, fascinantă după parerea mea, despre care citeam în cărțile ce descriu perioada interbelică. Am simțit din plin veselia, buna dispoziție, amabilitatea celor care te servesc. Lume multa dar, locația mare, încăpătoare, deosebit de frumoasă te ferea de impresia de aglomerat. Și atunci, din prima clipă, am simțit că anul acesta vreau să-mi serbez ziua. La Carul cu Bere !

A fost o seara deosebită, mai ales datorită felului în care ești sărbătorit acolo, și îmi voi aminti de ea mereu cu bucurie. Spectacolul a fost frumos … hmmm încă nu știu sigur care, cel oferit de personalul de acolo sau cel oferit de Alexuța noastră ???

Vă las să decideți singuri dar, nu uitați, dacă vreți o seara în care să petreceți cu adevărat, Carul cu Bere e o alegere inspirată!

My Caru’ cu Bere:


Tags: , , , , , , , , , ,

3 Responses to “Caru’ cu bere”

  1. Smilla Says:

    la multi ani si ma bucur ca ai petrecut asa frumos! si mie-mi place carul cu bere, e un loc deosebit.

  2. aliinaz Says:

    mulțumesc, la mulți ani și ție!

  3. Vacanță « Lumea? O mare de cunoscut… Says:

    […] Caru’ cu Bere am mâncat prima oară ciorbă rădăuțeană. Mmm […]

Leave a comment